Ny blogg...nya andetag...nya tankar...eller??

Ok kära vänner nu har jag startat den nya bloggen. Det är lite bitterljuvt eftersom jag startade den andra bloggen för 4!!!! år sedan. Då jag inte tänkte mig för så gav jag ut bloggadressen till en kollega som senare visade sig ha riktigt otäcka humörsvängar eller som kompisarna sa, hon måste ha någon bokstavskombinationssjuka.... Det enda jag kan konstatera var att det blev för personligt att ha henne läsa min blogg så här är jag nu med en ny blogg.

Idag har jag dessutom gjort en ansiktsbehandling där jag för första gången fick ultraljud i ansiktet. Otippat men kanske effektfullt.


Kommentarer
Postat av: Carina D

Ultraljud i ansiktet? De hittade ingen bebis i näsan, va?!

2009-10-07 @ 12:33:25
URL: http://carinas-swecourt.blogspot.com
Postat av: Miriam

Ha ha ha, jag vet. Jag var tvungen att fråga flera gånger om det verkligen var ultraljud...tur att hudterapeuten hade humor.

2009-10-07 @ 21:04:32
Postat av: Max

Låt inte fantasin begränsa dig!!

2009-10-29 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0